2015/01/08

48/. Testowanie Dań Babci Zosi u Mama na tropie

Witajcie Kochani :)

Jak minęły Święta i Sylwester? U mnie za szybko i teraz pasuje nadrobić zaległości, dlatego dziś przychodzę do Was z recenzją produktów firmy SYS, które dzięki Mama na tropie miałam możliwość przetestować.








Otrzymałam do testu 3 produkty "Dania Babci Zosi" firmy Sys:

- Barszcz czerwony

- Placki ziemniaczane

- Ryż z groszkiem i marchewką.




Dania te są przede wszystkim dobrym rozwiązaniem dla osób, które albo nie lubią gotować, albo nie mają na to zwyczajnie czasu. Ja należę do osób, które lubią gotować, ale czasami przy nawale obowiązków i przy opiece nad moimi dwoma szkrabami ciężko jest coś upichcić dla całej rodziny. A takie dania są szybko wykonalne, nie trzeba przeważnie nic dodawać, tylko przygotować według przepisu podanego na opakowaniu, które dodatkowo świetnie się prezentuje i nakłania do spróbowania zawartości. Mnie najbardziej urzekło to, że dania te mimo iż są sproszkowane, są stworzone z naturalnych składników. Ja dbam o to co je moja rodzina i cieszy mnie fakt, że są to naturalne produkty :)


BARSZCZ CZERWONY składa się z torebki warzywami i torebki z mieszanką przypraw. W jego skład wchodzą:

- buraki suszone - 66%,

- suszony kwas mlekowy,

- sól i pieprz,

- cebula i marchew suszona,

- majeranek, czosnek, ziele angielskie.


Zawartość opakowania to 85 g, a gotowego barszczu wystarczy spokojnie dla 4 osób. Wykonanie zajmuje 35 minut. Ja swój barszczyk odcedziłam od warzyw i podałam go zabielonego śmietaną z dodatkiem ugotowanych ziemniaków. Smakiem przypomina mi babciny barszczyk więc w 100% polecam i chyba częściej będę korzystać z niego.

Jego cena w sklepie internetowym Sys to tylko 4,99 zł.














RYŻ Z GROSZKIEM I MARCHEWKĄ składa się z dwóch torebek, każda po 125 g, zawierających:

- ryż długoziarnisty,

- groszek zielony,

- marchewkę,

- cebulę.


Opakowanie to starcza na dwie osoby jako główny posiłek. U mnie starczyło na więcej, gdyż do ugotowanego ryżu dorzuciłam usmażoną pierś z kurczaka, pokrojoną w kosteczkę, oraz warzywa na patelnię i wyszło mi bardzo pyszne i zdrowe risotto :) Wykonanie zajmuje jakieś 20 minut i jest bardzo smaczne samo jak i po połączeniu z dodatkowymi składnikami.

Cena w sklepie internetowym Sys to 5,69 zł.















PLACKI ZIEMNIACZANE Z SUSZONYMI POMIDORAMI zawierają dwie 100 g torebki, w których jest proszek do sporządzenia ciasta na placki. Należy jedynie dodać wodę i jak ma się ochotę to jajko, ale ja nie dawałam. Gdy ciasto jest już gotowe, należy smażyć na placki na rozgrzanym oleju. Ja robiłam malutkie placuszki, by każdy mógł skosztować i wszyscy jednogłośnie stwierdzili, że są one dużo lepsze od tradycyjnych robionych w domu, bo zawierają czosnek i suszone pomidory. Ja polałam je dodatkowo śmietaną i posypałam żółtym serem.


Placki w swoim składzie zawierają:

- ziemniaki suszone (56%),

- skrobię ziemniaczaną,

- pomidory suszone (8%),

- cebulę i czosnek suszony,

- sól,

- oregano, bazylię i paprykę ostrą.


Według opisu na opakowanie ma wyjść 12 placków dla dwóch osób. U mnie starczyło dla 5 :) Czas wykonywania to 20 minut. Smaczny, wegetariański posiłek w tak krótkim czasie.

Cena w internetowym sklepie to tylko 5,69 zł.










Po więcej informacji zapraszam na główną stronę firmy TUTAJ, a na zakupy do ich sklepu internetowego TUTAJ :)






Polecam i pozdrawiam,

Małgorzata

4 komentarze:

  1. Barszcz wygląda apetycznie i jak własnej roboty, ale placków pomimo wygladu raczej bym nie spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko wygląda bardzo apetycznie i smacznie ale jednak jestem przeciwna daniom z proszku :) wiadomo od czasu do czasu można się pokusić ale nie za często :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem raczej za domowymi daniami, ale tak jak napisałaś, od czasu do czasu, można zrobić sobie wolne od gotowania i na szybko zrobić obiad z proszku :)

      Usuń