2016/02/02

79/. Pachnąca niespodzianka

Witajcie Kochani, nieco późno, ale o takiej porze pisze się najlepiej. Dziś przychodzę do Was z pachnącym wpisem :)

Otóż jakiś czas temu udało mi się wygrać niespodziankę od Pana Jacka z Fabryka Świec Light u Pana Michała, który prowadzi rewelacyjny kosmetyczny blog Twoje Źródło Urody. Co najzabawniejsze, jak sprawdzałam wyniki nie widziałam swojego nazwiska. Dopiero Pan Michał wypisywał do mnie w wiadomościach prywatnych, że czeka na moje dane jeszcze dobę, inaczej przekazuje ją komuś innemu. W ostatniej chwili zorientowałam się, że mam wiadomości w SPAMie, bo właśnie tam wiadomość wpadła. I udało się, niespodzianka ostatnio do mnie dotarła, a w niej cudownie pachnące świeczuszki :)

Mały słoik Iced Cake
              +
Podgrzewacze scented Winter Spice


Stronę Pana Jacka odwiedzałam już bardzo długo. Podziwiałam świece, które tworzy, czytałam recenzję współpracujących z nim blogów. W końcu i ja się skusiłam i w grudniu przed świętami skorzystałam z akcji darmowej wysyłki i zamówiłam sobie kilka skarbów na świąteczne (i nie tylko) wieczory :) Ogromnie cieszy mnie fakt, że są to polskie świece.


W gratisie dostałam:

- wosk maxi Iced Cake

- podgrzewacze w kształcie choinki o zapachu Cookies


Niektóre świeczki wykorzystałam do świątecznych stroików:



Inne zaś towarzyszyły mi podczas popołudniowej kawy z synkiem :)



Wszystkie świece, zarówno te które sama kupiłam, jak i te które wygrałam pachną obłędnie, nie tylko przed, ale również po odpaleniu. Zapachy otrzymują się bardzo długo po zgaszeniu :)

Wracając do wygranego zestawu, słoik Iced Cake to jak opisuje producent na stronie,zapach ciasta z  polewą lukrową. I tak właśnie jest. Po odpaleniu w pomieszczeniu unosi się zapach świeżo startej skórki z cytryny i domowego białego lukru. Mnie ten zapach przenosi w smaki dzieciństwa, gdzie moja babcia często piekła cytrynową babkę polaną lukrem i posypaną właśnie karmelizowaną cytryną i pomarańczą :) Zapach jest bardzo przyjemny i aż chce się zjeść kawałeczek tego cudeńka.

Cena za mały słoiczek to zaledwie 6,50 zł, a jego czas palenia to 25-30 h.



Podgrzewacze tzw scented Winter Spice. Zapach Amaretto i Baileysa. Słodki, wyrazisty i bardzo przyjemny. Z pewnością rozgrzeje każdego zmarzlucha w długie i zimowe wieczory (czytaj mnie :) ) Podgrzewacze te są nieco wyższe od standardowych i są one w plastikowej otoczce, co pozwala na jeszcze więcej światła.

Cena 4,99 zł za opakowanie zawierające 9 podgrzewaczy.




Zapraszam na FB stroną Pana Jacka Fabryka Świec Light, gdzie często są organizowane konkursy jak i świetne akcje typu darmowa wysyłka, oraz do ich internetowego sklepu hurtownia świec :)

Pozdrawiam,
Małgorzata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz