2014/11/03

33/. Blogosfera Canpol - III edycja

Witajcie



Jak już wiecie, w I edycji Blogosfery Canpol mogłam testować dla nich butelki EasyStart. Teraz swojego bloga zgłaszam, aby móc przetestować laktator elektryczny EasyStart, który świetnie współpracowałby z moimi wcześniej testowanymi butelkami. Nie ukrywam, że taki laktator ułatwiłby mi życie w 100%. Może i tym razem szczęście się do mnie uśmiechnie i będę mogła przetestować ten produkt dla Was i może zorganizować dla Was konkurs z jego udziałem.

Więcej o laktatorze na stronie producenta TUTAJ

Zgłoszenia przyjmowane są do końca listopada, a już na początku grudnia dowiemy się, kto będzie miał okazję testować laktator. Do wygrania 25 laktatorów, a więc będzie duża konkurencja.

Jeśli prowadzisz bloga i taki laktator jest Ci potrzebny zgłoś się już dziś. Nie czekaj na ostatni dzwonek :) Powodzenia


Trzymajcie za mnie kciuki
Małgorzata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz