2015/05/01

66/. Miła niespodzianka

Kochani witajcie

Wczoraj, po 5 dniach pobytu w szpitalu, wróciłam do domu :) Synek miał zapalenie płuc, więc konieczne było podanie antybiotyków dożylnie, by mu pomogło. Na szczęście pomogło i już jesteśmy zdrowi w domku. Kiedy przyjechałam w domu czekały na mnie miłe paczuszki :)

Pierwsza to zestaw produktów Oilatum Baby wygrany w konkursie u Bobofashion. W skład zestawu wchodzi:

- torba na zakupy z logo Oilatum,

- płyn do kąpieli 200 ml

- balsam do ciała 300 ml

- szampon 300 ml

- i żel do mycia ciała i głowy 200 ml

Pokaźny zestaw, z którego moje dwa bąble się bardzo ucieszyły. Produkty po pierwsze nie podrażniają ich wrażliwej i delikatnej skóry, a po drugie oni kochają pianę podczas kąpieli :)


Kolejna paczuszka to czerwone herbaty Big Active Pu-Erh do testowania na wizaz.pl. To dwie herbaty o smaku cytrynowym i jedna o smaku grejpfrutowym. Nigdy nie piłam czerwonej herbaty, więc teraz będę miała ku temu okazję :)


Trzecia paczuszka to ambasadorska paczka od Le Petit Marseilliais. W środku znalazłam:

- delikatny żel pod prysznic i do kąpieli pomarańcza i grejpfrut 650 ml

- delikatny żel pod prysznic werbena i cytryna 400 ml

- 20 próbek kremowego żelu pod prysznic kwiat pomarańczy

- 20 próbek mleczka nawilżającego do bardzo suchej skóry (masło shea, słodki migdał, olejek arganowy)

- oraz opaska na oczy



Już miałam wcześniej styczność z tą marką, więc już teraz wiem, że testowanie będzie na prawdę fantastyczne i bardzo pachnące.

Niebawem więcej na ich temat przeczytanie w nowym poście, tuż po przetestowaniu delikatnych żeli :) 

Teraz życzę udanego i słonecznego weekendu :*

Małgorzata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz