2015/06/15

69/. Ambasadorka Pereł Piorących Perlux






Witajcie Kochani

Parę tygodni temu otrzymałam paczkę ambasadorską Perlux. Do projektu zakwalifikowałam się na stronie streetcom.pl. Z przesyłki bardzo się ucieszyłam, bo przy moich dwóch aktywnych brzdącach pralka chodzi u mnie codziennie :)






W swojej paczce znalazłam:

- opakowanie 24  pereł piorących Perlux White,

- opakowanie 16 pereł piorących Perlux Color,

- 15 opakowań, gdzie każde zawiera 2 perły piorące Perlux White do rozdania swoim znajomym,

- 15 ulotek dla znajomych,

- jak i Przewodnik Ambasadorki.






Już po otwarciu paczki wiedziałam, że będzie to przyjemne i pachnące testowanie.

Według przeprowadzonych badań przez Instytut Chemii Przemysłowej w 2014 roku perły piorące Perlux są najskuteczniejszych środkiem piorącym na rynku. Perły to połączenie proszku i żelu w jednym. Są łatwe w użyciu: jedna perła = jedno pranie. Wystarczy włożyć perłę do bębna, następnie brudne pranie i ustawić program. Po skończonym praniu możemy się cieszyć przyjemnym zapachem przez długi czas, który sprawia, że czujemy się świeżo w każdej chwili. Perły piorące Perlux chronią ubrania przed utratą koloru a także przed ich szarzeniem, a naszą pralkę przed kamieniem. Posiadają one odplamiacz, który sprawia, że nasze ubrania nie mają żadnych plam. Są przeznaczone dla alergików. Bardzo ważny jest fakt, że perły te są w 100 % polskim produktem.

Już nie muszę się martwić o trudne do usunięcia plamy z herbaty, pomidora, trawy czy czerwonego wina. Znalazłam środek, który usuwa je podczas jednego prania bez wcześniejszego zamaczania. Perły Perlux zawierają aktywne związki, które skutecznie usuwają plamy już w temperaturze 40 stopni C.

Dbając o czystość swoich ubrań jak i ubrań mojej rodziny często zastanawiałam się ile proszku bądź żelu do prania mam zastosować, by ubrania były zawsze czyste i pachnące. Zazwyczaj dawałam więcej niż pisze to na opakowaniu, by cieszyć się czystym ubraniem. Teraz wiem, że nadmierne dozowanie środków piorących przyczynia się do niszczenia tkanin a także do powstawania alergii.

Teraz mam perły piorące Perlux, które mają precyzyjnie wyważone proporcje proszku i żelu, tak żeby uzyskać maksymalne efekty podczas prania i nie muszę się martwić dozowaniem środków piorących.

Co dla mnie najważniejsze jedno pranie z Perluxem kosztuje jedynie 1,20 zł :))

Perły Perlux są dla mnie idealnym rozwiązaniem, w szybki i prosty sposób mogę włączyć pranie. Mając dwójkę bardzo aktywnych dzieci pranie robię każdego dnia. Są to ciężkie do usunięcia plamy z trawy, ze spożywanych posiłków i napojów. Pranie było zawsze moim największym problemem, bo ubrania musiałam czasami prać kilka razy, by otrzymać prawie zadowalający efekt. Mając możliwość przetestowania pereł byłam bardzo podekscytowana, bo już wiele o nich słyszałam, i wreszcie miałam okazję sprawdzić ich działanie na własnych ubraniach. Już po pierwszym praniu zobaczyłam czyste i bardzo pachnące ubrania. Teraz wiem, że perły pozostaną w moim domu na długi czas.

A Ty miałaś możliwość sprawdzenia ich działania? Jeśli nie, to ja w 100 % je polecam. Opakowanie 24 sztuk pereł kosztuje około 28 zł. Tak więc, nie zwlekaj, tylko kupuj :)) Dla mnie te perły są numerem 1, nie czekaj i również Ty ich wypróbuj, i zobacz, że pranie może być przyjemnością, a nie tylko codziennym obowiązkiem.

Pozdrawiam,
Małgorzata

A tutaj kilka zdjęć z kampanii:
















2 komentarze:

  1. Gratuluję udziału w kampanii, mnie również się udało :) Perełki Perlux podbiły moje serce - na stałe zrezygnowałam z proszku

    Zapraszam do siebie

    www.test-it.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Everything is very open with a precise clarification of the issues.
    It was truly informative. Your site is very helpful. Many thanks for sharing!



    My blog ... lasertest

    OdpowiedzUsuń