2015/10/27

71/. Kampania Monte Snack na TRND

Witajcie Kochani

Chciałam Wam dzisiaj opowiedzieć o kampanii w jakiej miałam możliwość uczestniczyć. Dzięki portalowi trnd testowałam kanapki Monte Snack firmy Zott.

Kanapka to połączenie delikatnego czekoladowego biszkoptu z mleczno-czekoladowo-orzechowym kremem. Przekąska posmakowała nie tylko moim dzieciom, ale również mnie, mężowi i moim znajomym. Nadaje się zarówno do szkoły jak i pracy.

Teraz trochę więcej konkretów.

Jak wiadomo Zott dostarcza już od kilkunastu lat najwyższej jakości produkty mleczne na polski rynek. Jednym z ich produktów jest właśnie testowana przeze mnie kanapka Monte Snack. Specjaliści w dziedzinie żywienia uznają mleko za niezbędny składnik naszej codziennej diety, który według nich jest potrzebny do utrzymania zdrowia, urody i dobrej kondycji fizycznej. Dlatego ich produkty powstają z najwyższej jakości mleka oraz naturalnych dodatków, co sprawia, że są one tak chętnie wybierane przez polskich konsumentów.

Mleczne produkty Zott stanowią codzienne źródło składników odżywczych - łatwo przyswajalnego wapnia, białka i cennych dla zdrowia witamin. Przede wszystkich nie zawierają konserwantów i mają bardzo korzystny wpływ na nasz organizm.

Dlatego i ja chętnie sięgam po ich produkty dla siebie i całej mojej rodziny.

Rodzina Monte składa się nie tylko z mlecznej kanapki, ale również z:

- mlecznych kremów z dużą ilością orzechów laskowych i czekolady połączonych z pysznymi dodatkami (cookies, crunchy, cherry),

- z bogatych w wapń napojów ze świeżego mleka, czekolady i orzechów laskowych.

Dla nas Monte to wartościowa przekąska, którą uwielbiamy spożywać w każdej ilości :)









Pozdrawiam,
Małgorzata :)

2 komentarze:

  1. ja się do tej kampanii nie dostałam , ale nie żałuje. kupiłam na próbę i dla mnie mega za słodkie. dziecku bym nie dała jak sama ledwie to zjadłam ;P . jak sie skonczylo to dziekowalam, ze juz nie musze tego jesc. wole jednak klasyczną mleczną kanapkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że faktycznie były słodkie, ale próbowałam słodsze :) Moje dzieciaki chwaliły sobie i lubiały taką mleczną przekąskę :)

      Usuń