2015/12/17

74/. Świąteczne szaleństwo?

Witajcie Kochani :)

Ogarnęło Was już świąteczne szaleństwo? Sprzątanie domu, kupowanie prezentów, robienie świątecznej dekoracji?

Ja na szczęście ze sprzątania muszę ogarnąć rynek, bo sprzątałam generalnie miesiąc temu. Prezenty prawie kupione, zostało mi kupić prezent dla Męża. I zrobić bombki formą decaupe, ale czekam na materiały jeszcze. A świąteczne dekoracje? Hmm właśnie jestem w trakcie. W tym roku postawiłam na własnoręcznie zrobione ozdoby. Choinki z makaronów się tworzą. Część bombek z kordonka na choinkę dziś zrobiła, jutro dalsza część po zakupie baloników. W planach mam jeszcze stworzenie swojej pierwszej bombki ze wstążki. Ale to jak starczy czasu :D Domek z piernika, który swoim zapachem będzie nam umilał Święta jest w częściach, i dziś muszę go poskładać. Jestem ciekawa efektu końcowego.

A Wy Kochani robicie własne dekoracje? Pochwalcie się :) Ja swoje pokaże jak ukończę :)

Na zdjęciu pierwsze bombki


Pozdrawiam i nie zwariujcie :))
Małgorzata


2 komentarze: