2016/01/12

76/. Wytrwanie w postanowieniu

Dzień dobry Kochani :)

Za oknem dość ponuro, moje dzieciaki jeszcze pokaszlują trochę, więc i tak siedzimy jeszcze w domu. Jak się orientujecie już kilka razy podejmowałam walkę z moim tłuszczykiem poprzez ćwiczenia. Teraz z Nowym Rokiem postanowiłam sobie, że wytrwam przynajmniej do wakacji i będę ćwiczyć minimum 3 razy w tygodniu i zdrowo się odżywiać. Nie mówię tutaj o drastyczniej diecie bez cukru i tylko na warzywkach i owocach. Po prostu będę jeść mniejsze porcje, powiedzmy, że w równych odstępach czasu (o ile jest to możliwe przy dwóch szkrabach wariujących w domu :D), bez słodyczy, a za to z większą ilością warzyw i owoców. Będę pić dużo wody i nie będę jadła słodyczy. Niedziela będzie moim takim dniem resetującym gdzie pozwolę sobie na małe słodkości, ale tylko domowego wypieku :)

Wczoraj zaczęłam i mam nadzieję, że wytrwam i że wreszcie nie będę się wstydziła swojego ciałka. Swoją przygodę mam zamiar kontynuować z Sportsmama - Aleksandra Rożnowska i razem z innymi mamami biorę udział w Akcja Motywacja 2016 - NIEMOŻLIWE NIE ISTNIEJE!! Może i Ty się do nas przyłączysz? Każdy dzień jest dobry, żeby zacząć. W wydarzeniu na FB trwa już tdudi tydzień, ja dopiero zaczęłam, więc robię wszystko od początku :) Zdaję sobie sprawę, że jako mama dwójki dzieci będzie mi ciężko, ale późno pora na ćwiczenia, tzn wieczór jak już usną, jest dla mnie najlepszą porą. Mogę się wtedy w 100% oddać ćwiczeniom, aczkolwiek ćwiczenia z dziećmi też są fajne, i nawet moje szkraby wtedy ćwiczą niektóre ćwiczenia.

Wasze słowa dają mi wiele otuchy i mam taką cichą nadzieję, że mi pomożecie i będziecie dalej wspierać i motywować do dalszego działania :) Czekam na Wasze relacje z treningów jak i tego co zdrowego jecie :)


#TRENING #dzień1 #poniedziałek



#CZYSTAMICHA #dzień1 #poniedziałek

ŚNIADANIE: wafle ryżowe z chudą drobiową szynką z białym półtłustym serkiem z dodatkiem konserwowego ogórka plus zielona herbata z cytryną.

KOLACJA: wafle ryżowe z miksem sałat z drobiową szynką, żółtym serem i pomidorem plus czarna herbata z cytryną.


DRUGIE ŚNIADANIE: zielony koktajl:

- garść szpinaku,
- pół banana,
- trzy mandarynki,
- pół gruszki,
- troszkę włoskich orzechów,
- 3 łyżki naturalnego jogurtu.



#CZYSTAMICHA #dzień2 #wtorek

ŚNIADANIE: owsianka owocowa:

- 150 ml mleka,
- 2-3 łyżki płatków owsianych,
- pół kiwi,
- pół banana,
- i według uznania: suszone plastry jabłka, włoskie orzechy, rodzynki i pestki słonecznika.

Jak robiłam owsiankę jakoś nie mogłam się do niej przekonać, ale jak spróbowałam to stwierdziłam, ze jest to smaczny, zdrowy i bardzo pożywny posiłek, który doda mnóstwo energii i witamin już od samego rana :)

Pozdrawiam,
Małgorzata

2 komentarze:

  1. też miałam cwiczyc ze sports mamą, ale na razie zostałam przy chodakowskiej ;p zobaczymy co dalej to bedzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A długo ćwiczysz? Ja podchodziłam do ćwiczeń kilkanaście razy, ale potem mój zapał słabł i przestawałam. Teraz powiedziałam sobie, o nie wytrwam do końca. I ćwiczę już 2 tygodnie :) Widzisz jakieś efekty z Chodakowską?

      Usuń