2016/01/15

77/. Krajanki Winiary

Witajcie, jak już ostatnio wspominałam, dzięki Rekomenduj.to dostałam się do "krajankowej' kampanii Winiary. Wczoraj późnym popołudniem odwiedził mnie kurier i przywiózł moją ambasadorską paczkę. Paczka ta przypominała drewnianą skrzynkę, co mnie osobiście się spodobało :)



W środku znalazłam:

- 5 opakowań krajanki buraczkowej

- 5 opakowań krajanki warzywnej

- 5 opakowań krajanki ogórkowej

- 20 ulotek z przepisem na barszcz ukraiński z wykorzystaniem krajanki buraczkowej

- przewodnik dla Ambasadroki

- kuchenną ścierkę z logo Winiary



Krajanki Winiary  zostały stworzone dla osób, które chcą gotować zdrowo, pysznie i naturalnie bez spędzanie długiego czasu na krojenie warzyw. Wystarczy przygotować wywar mięsny bez przypraw bądź jedną lub dwie kostki rosołowe i do tego dodać naszą krajankę. To proste prawda? Można dodać ziemniaki, kiszoną kapustę czy śmietanę, w zależności od walorów smakowych naszej rodziny :)

Gdy na polu robi się zimno, nasz organizm domaga się ciepłych i gotowanych posiłków, które dostarczą nam niezbędnych witamin jak i energii na cały dzień.  By zupa dobrze rozgrzewała należy ją odpowiednio dobrze przyprawić, ale o to nie musimy się martwić, bo w krajance zostały tak dobrane przyprawy, że rozgrzeją naszą całą rodzinkę :)

Dziś będę gotowała zupę z użyciem krajanki ogórkowej, więc relacje już niedługo :) A Wy gotowaliście już przy użyciu krajanek? Podziel się ze mną swoją opinią. Cenne rady też mile widziane :)

Pozdrawiam ciepło i do usłyszenia,
Małgorzata

#AmbasadorkaWINIARY

2 komentarze:

  1. hej , i jak próbowałas? tez sie dostalam do testowania tych krajanek. zrobiłam ogórkową, ale osobiscie nie jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również wypróbowałam ogórkową. Dla mnie była do zjedzenia, ale to jednak nie smak domowej ogórkowej, którą ja bądź moja mama robię. Znaczącą różnicą jest to, że ja robię na ogórkach kiszonych (tych domowych) a w krajance są ogórki konserwowe, co diametralnie zmieniło jej smak. Próbowałam również kapuśniak. Nawet dobry. Recenzje niedługo na blogu :)

      Usuń