2016/01/28

78/. Effaclar duo [+]

Witajcie dość późną porą. Pewnie już smacznie śpicie, ale wiem, że poniektórzy, tak jak i ja, są nocnymi markami, i wtedy lepiej się im pracuje. Moi chłopcy smacznie śpią, więc ja mogę przyjść do Was z recenzją fantastycznego kremu.


Jakiś czas temu miałam przyjemność testować krem Effaclar Duo [+] od La Roche-Posay. Stosując go zaledwie kilka dni, mogłam stwierdzić, że moja skóra na twarzy stała się o wiele zdrowsza. Powoli otwierały się pory, przez co stały się mniej widoczne, a po dłuższym stosowaniu całkiem zanikły. Moja skóra stała się również doskonale nawilżona i bardzo gładka (jak skóra moich małych szkrabów :P). Jak dla mnie krem ten zatrzymał proces starzenia się skóry, i stała się ona jędrna i stosunkowo młoda.

Żelowo-kremowa konsystencja w znaczny sposób ułatwia rozprowadzenie kremu po twarzy. Effaclar Duo [+] jest hipoalergicznym i nietłustym kremem, który się szybko wchłania. Jest też rewelacyjną bazą pod makijaż, która długotrwale matuje naszą cerę. Producent podaje, żeby stosować go rano i/lub wieczorem po oczyszczeniu żelem Effaclar. Ja takiego nie posiadałam, więc stosowałam sam krem, a i tak dawał rewelacyjne efekty. Twarz oczyszczałam wieczorem mleczkiem Nivea do skóry wrażliwej, a potem smarowałam ją kremem Effaclar Duo [+]. Myślę, że krem jeszcze nie raz zawita w mojej łazience. Tubka 40 ml według mnie starcza na bardzo długo, gdyż krem ten jest bardzo wydajny. Jego konsystencja sprawia, że łatwo się rozprowadza, a specjalna końcówka ułatwia aplikacje kremu. Cena za taka tubkę to około 40 zł, w zależności od miejsca zakupy.

Więcej na temat kremu możecie poczytać na stronie producenta TUTAJ








Miłego wieczoru Kochani,
Małgorzata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz